Ptáte se

Jakými způsoby můžete na našem webu platit?

Vážení zákazníci, na našich stránkách Zažijkraj.cz můžete platit hned několika způsoby:

1. Převodem na účet (ZDARMA)

Převodem na bankovní účet u ČSOB - po zadání této možnosti platby vám budou zaslány veškeré potřebné údaje na váš email.

2. Online kartou (ZDARMA)

Pokud je pro vás výhodnější mít platbu vyřešenou okamžitě a bez problémů, stačí vám platební karta. Můžete využít platební brány GoPay, díky které bude vaše platba provedena okamžitě.

Dobírku jsme se z důvodu častého „nepřebírání“ rozhodli zrušit a ponechat ji pouze na základě předchozí domluvy prostřednictvím emailu  info@zazijkraj.cz . V případě udělení výjimky je tato služba zpoplatněna částkou  40,- Kč.

 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Zvažujete, jak si necháte některý z našich produktů doručit? Máme pro vás hned několik možností:

  1. Osobní odběr v Ústí nad Labem (V Osadě 276/3, 400 01 Ústí nad Labem)

ZDARMA – k odběru zpravidla do 24 hodin – po předchozí domluvě

  1. Osobní odběr v Praze 6 (Bělohorská 1374/237)

ZDARMA – k odběru zpravidla do 24 hodin – po předchozí domluvě

  1. Zásilkovna (na výběr tisíce odběrných míst po celé republice)

79,- Kč - odesíláme zpravidla nejpozději do 48 hodin – přeprava cca 1-2 dny

  1. Doprava na adresu

129,- Kč - odesíláme zpravidla nejpozději do 48 hodin – přeprava cca 2 - 3 dny

 

Pokud zásilku neobdržíte do 7 dní od zaslání informace o odeslání zásilky, neváhejte nás kontaktovat.

 

Jak poznáte, že jsme přijali objednávku?

O přijetí objednávky Vás budeme informovat emailem a další email odesíláme při expedici Vaší zásilky dopravci. Ten vám následně zašle email včetně trasovacího odkazu pro možnost sledování zásilky online.

 

Jak reklamovat / odstoupit od smlouvy?

Reklamace

Dorazilo vám naše zboží ve stavu, které není pro vás žádoucí? Neváhejte nás tedy kontaktovat s reklamací. Našim zákazníkům v těchto případech také nabízíme možnost slevy na poškozené zboží či odstoupení od smlouvy. Pokud využijete možnosti klasické reklamace, tento proces trvá maximálně 30 dní, avšak reálně probíhá mnohem rychleji.

Upozornění:   Poškozené zboží od dopravce NEPŘEBÍREJTE. V opačném případě je nutné reklamaci udělat nejpozději do 24 hodin. Bohužel  tento čas nedokážeme ovlivnit a vychází z obchodních podmínek dopravce.

Odstoupení od smlouvy

Jako zákazník máte možnost odstoupit od smlouvy (objednávky) do 14 dní bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy musí být zasláno elektronicky na email info@zazijkraj.cz. Odstoupení od smlouvy je více specifikováno přímo v našich obchodních podmínkách.

 

Jak mohu využít dárkové poukazy?

Naše dárkové poukazy můžete využít při on-line nákupu zboží na našich webových stránkách, a to na jakékoliv zboží, které zde najdete. Stačí pouze při vyzvání zapsat kód, který je na poukázce uveden.

 

Chcete s námi spolupracovat?

Líbí se vám poslání, které prostřednictvím  Zažijkraj.cz šíříme, a chcete s námi spolupracovat? Tak neváhejte a kontaktujte nás na emailu info@zazijkraj.cz

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz